Brev:
Vil ikke tage sin flaske - 3 mdr.
5. august 2007
Alder:
3 mdr.
Vil ikke tage sin flaske - 3 mdr.
Hej!
Jeg ammer min søn på 12 uger fuldt ud (jeg bruger suttebrik). I lørdags skulle min mand passe ham 4 timer om eftermiddagen. Jeg havde pumpet ud, så min mand kunne give vores søn noget at spise. Meeeennn han ville ikke tage flasken. Min mand prøvede med sprøjte og ske, det blev hurtigt gylpet op igen. Min mand var efterfølgende i tvivl om vores søn havde siddet godt, og om det kunne være årsagen til at han gylpede maden op med det samme.
Så i lørdags gik der 5 timer fra jeg ammede ham sidste gang, til jeg kom hjem. Min mand sagde, at det virkede som om han trives fint, trods der var gået lang tid imellem måltiderne (han var ikke ked af det).
Som sagt ved vi ikke helt, hvor meget han har fået med sprøjte og ske. Mit spørgsmål lyder: hvordan vi vænnet ham til flasken?
Jeg kunne godt tænke mig at begynde at træne en enkel gang om ugen, så vi vil gerne se om der er mulighed for at løse det. Ellers er det sjældent at jeg skal noget uden ham, men det hænder.
Kan han få mme, hvis det er, så jeg ikke behøver at pumpe ud... Jeg overproducerer med det samme, når jeg har pumpet ud. Så er der mælk i lange baner de næste par dage:-) Jeg har tendens til brystbetændelse (har haft det et par gange) og er rigtig nervøs ved spændte bryster, da jeg hver gang jeg har haft brystbetændelse er blevet rigtig dårlig.
Venter spændt på dit svar...